شانزالیزه

سرگرمی

شانزالیزه

سرگرمی

معرفی ادکلن های ارزان قیمت مردانه

معرفی ادکلن های ارزان قیمت مردانه

در خرید اینترنتی عطر ارزان از فروشگاه می‌توانید از فیلترهای از قسمت مرتب‌سازی ادکلن ها را از ارزان‌ترین و دیگر موارد مرتب‌سازی کنید یا برای خرید ادکلن ارزان‌قیمت‌تر از فیلتر محدوده قیمت برای تعیین حدودی قیمت مدنظرتان استفاده کنید. در این بخش چند تا برند عطر ارزان و ادکلن ارزان هم به شما معرفی خواهیم کرد که اولین آن برند امپر هست که ساخت امارت هست و رایحه‌های مختص خودش را دارد و علاوه بر قیمت مناسب رایحه‌های ماندگار و باکیفیتی دارند برند اجمل هم که عطر ارزان باکیفیت با تولید می‌کند که به راین دراپ و ساکروفایس می شه اشاره کرد. ادکلن های ارزان‌قیمت دیگر که اسپلندور را می‌توان نام برد که رایحه‌های بسیار خاص برای خوددارند که معروف‌ترین آن‌ها نیز ادکلن اسپلندور مشکی است. اگر از برندهای ایرانی هم حمایت می‌کنید برای خرید عطر ارزان‌قیمت را در حال حاضر شرکت اسکلاره ارائه می‌دهد که از رایحه‌های بهترین ادکلن های روز دنیا ایده می‌گیرد.

 

ادکلن مردانه اسکلاره Telegram

ادکلن اسکلاره با خط بوی بالا ساخت کشورمان ایران است. نوع رایحه‌این ادکلن خنک، تلخ و تند بوده و مرد جذاب‌تری از شما خواهد ساخت!

در اولین ثانیه‌های دیدار افراد بوی لیموترش و شکوفه را حس خواهند کرد. کمی بعد بوی خوش اسطوخودوس، شمعدانی، رز ماری، جوز، هل و گشنیز در فضا پخش خواهد شد و در پایان بوی دانه تونگا، چوب درخت ساج و خس‌خس سرخالو چیزی است که مشام همه را لبریز از لذت خواهد کرد!.

ادکلن هاوایی Hawaii-اورجینال

مشخصات فنی ادکلن هاوایی Hawaii-اورجینال

·         کشور سازنده :انگلستان

·         جنسیت :  مردانه و زنانه

·         حجم :50 میلی لیتر

·         مناسب برای :شب و روز

·         نوع :ادوتویلت یا ادوتوالت (Eau de Toilette)

·         نوع رایحه :شیرین , خنک

·         ساختار رایحه :میوه , گل

·         نت اولیه : پرتقال و شکوفه

·         نت میانی :یاسمن و رز

·         نت پایانی :مشک و چوب

ادکلن دریک Derrick مردانه

نت های میانی ادکلن دریک مردانه شامل جوز هندی ، تخم گشنیز ، گیاه جادویی پاتچولی و زنجیبل است که این هارمونی اعتماد به نفس شما را بالا می برد . در زمانی نه چندان دور نوت های میانی جای خود را به نت های پایانی می دهند و متوجه رایحه چوب صندل ، خزه ی اوک موس می شوید که این نت ها شما را به خلسه ای عمیق می برند و ساعت ها می توانید از این رایحه خوشبو لذت ببرید. خط نت های این عطر حتی زمانی که از محیطی که در آن بودید خارج می شوید باقی می ماند . ادکلن دریک Derrick مردانه دارای بویی مرموز ، عمیق تند و گرم است و برای مردان امروزی بسیار مناسب است این ادو تویلت برای روز های سرد زمستان و پاییز بیشتر پیشنهاد میشود.ادکلن دریک میتواند یک هدیه ارزشمند و خوش بو از طرف شما به همسرانتان، پدر ، برادرانتان باشد که برای شما بسیار ارزشمند اند.

برترین ادکلن های بازار ایران

برترین ادکلن های بازار ایران

ادکلن کرید اونتوس Aventus مردانه اصل

 

رایحه نارنج، آناناس، انگور سیاه و سیب ترکیبی از ادکلن اونتوس می سازند که می توان از آن با عنوان بهترین عطر دختر کش نام برد! به محض استفاده از این ادکلن احساس سرخوشی و اعتماد به نفس بی نظری را تجربه خواهید کرد که این احساس نیز در جذب افراد به شما موثر خواهد بود.

نت های ادکلن Aventus:

ساختار رایحه : مرکبات , گل , میوه , گیاهان معطر , اسموکی , خاک و زمین , وانیل , چوب

نت اولیه : نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز

نت میانی :  گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین

نت پایانی : مشک، عنبر، اوک‌ موس و وانیل

 

ادکلن بلو شنلBleu de Chanel مردانه

غیر منتظره و غیر قابل انکار ، جسورانه. این عطر بوی عطر و طعم تازه، تمیز و عمیق را نشان می دهد. روح مردی است که سرنوشت خود را با استقلال و عزم را انتخاب می کند - مردی که از کنوانسیون بی دفاع است.

رایحه ای با عطر و طعم چوب ادوپرفیوم عمیقا جسورانه، با رایحه مرکبات ترد، حاوی غلظت شدید عطر تازه، پر جنب و جوش است

 

رایحه و نت های ادکلن شنل بلو دی شنل Bleu de Chanel :

نوع رایحه : تند، خنک، خوراکی، طبیعت، گل

ساختار رایحه: ادویه، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل

نت اولیه : گیاه پاتچولی، چوب صندل، زنجبیل، گل لادن و جوز

نت میانی :  نعناع، علف وتیور، گل یاسمین، لیمو و نت‌های چوبی

نت پایانی : عنبر، فلفل صورتی، چوب سدر، بخور خوشبو و گریپ‌فروت

 

ادکلن نویر له اکستریم Noire A L`Extreme مردانه اصل

برند فرانسوی و معروف «لالیک» جانشینی را برای ادکلن دوست‌داشتنی Encre Noire معرفی کرد. ادکلن لالیک مشکی اصل فرانسه«انکری نوآر الکستریم» (theperfumeshop) نام دارد. این ادکلن که طراحی آن را Nathalie Lorson به عهده داشته، از ماه اکتبر سال 2015 وارد بازار شده است. این ادکلن ما را به یاد ادکلن اصیل و به‌یادماندنی Encrier می‌اندازد؛ ادکلن لالیک مشکی که به عبارتی سنگ بنای سری موفق لالیک نام گرفت. این ادکلن نسبت به نسخه‌های قبلی، کمی شدیدتر و قوی‌تر طراحی‌شده است؛ درعین‌حال همان حال‌وهوای گرم، تلخ و تند انکری نوآر را برایتان تداعی می‌کند. قیمت ادکلن لالیک اصل فرانسه همیشه مناسب بوده و بطری A L’Extreme را درست در همان ابعاد قبلی و در همان شکل مکعبی که مانند مرکبدان جوهر بود، طراحی کرده‌اند.

 

عطر لجند

یکی از گزینه‌های مناسب برای هدیه دادن به آقایان ادکلن است. و ازآنجاکه برای آقایان بو و برند ادکلنی که استفاده می‌کنند برایشان بسیار مهم است. به همین علت شرکت امپر از امارت یکی از نمانام‌هایی است که ادکلن هایی باکیفیت و بوهای خاص تولید می‌کند که در بین مردان بسیار معروفیت دارد. ازجمله می‌توان به ست عطر لجند با پوشش قهوه‌ای چرمی، که بوی تند و گرمش، بویی شبیه به دانهیل قرمز را زنده می‌کند. که موردپسند اکثر آقایان است.

نت‌های اولیه ادکلن لجند از لیمو، گریپ‌فروت، رز ماری و شکوفه‌ی پرتقال تشکیل‌شده که با اولین اسپری به مشام می‌رسد و بروز نت‌های میانی جای خود را پررنگ می‌کنند که شامل اسطوخودوس، جوز هندی، تخم گشنیز، چوب گایاک و چوب تیک می‌باشد. بوی اسطوخودوس به رفع استرس و اضطراب، افسردگی و بی‌خوابی کمک می‌کند. آرامش، تقویت حافظه و افزایش تمرکز از فواید اصلی استشمام این نت بویایی هستند.

نت پایانی ادکلن لجند از خزه‌ی اوک‌موس، مشک و دانه‌ی تونکا می‌باشد. مشک با بوی تند و گرمش، باعث بالا رفتن آرامش، اعتمادبه‌نفس و جلب‌توجه اطرافیان می‌شود.انرژی مثبت، نشاط و شادی از نتایج مهم استفاده از امپر لجند به شمار می‌آیند.

منبع: d-fars و fantasticlove

خرید و فروش پرفکت مانی ارزان با سام اکسچنجر

با گسترش دنیای اینترنت و کاهش زمان لازم برای انجام تمامی تراکنش¬ها و معاملات تجاری، روش¬های متعددی نیز در جهت پرداخت پول به¬وجود آمده که برای کاربران این فرصت را فراهم آورده که نه تنها در کشور خودشان، بلکه با سایر کشورهای دنیا معاملات تجاری و پرداخت پول داشته باشند. در واقع علاوه بر ظهور انواع ارزها و پول¬های دیجیتال مانند بیت کوین، راه¬های انتقال پول و انجام معاملات مالی نیز به همان نسبت تغییر کرده و در جهت افزایش سرعت، کارایی، امنیت و تعاملات بین¬المللی پیشرفت قابل توجهی داشته است. از جمله منحصربفردترین سیستم¬های انتقال ارزهای رایج و دیجیتال، ووچرو پرفکت مانیاست که در ادامه به تفصیل شرح داده شده است.

کسب‌وکار با پرفکت مانی

روش کار با پلتفرم ووچربه این صورت است که پس از اینکه کاربر از حساب شخصی پول دریافت کند، متناسب با پرداخت اولیه که حداقل 100 دلار است، سیستم پرفکت مانی به حساب شخص پاداشی اضافه می کند. پرفک مانی روشی منحصربفرد برای کاربران اینترنتی و کسانی است که کسب و کار اینترنتی دارند. در واقع، این اولین گام در شروع و استفاده از فرآیند ووچر است. استفاده از روش ووچرو سیستم پرفکت مانی بسیار آسان و کاربردی است؛ چرا که امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار می¬دهد. به عنوان مثال، علاوه بر انتقال پول، می¬توان داد و ستدهای مختلفی مانند خرید بیت کوین، طلا و انواع ارزهای رایج دنیا مانند دلار و یورو، خرید کالا، صدور و دریافت وام داخل سیستم و... را انجام داد.

مهم¬ترین ویژگی سیستم ووچرکه آن را به جایی قابل اطمینان برای مشتریانی با اهداف گوناگون تبدیل کرده این است که کاربران می¬توانند میزان سرمایه¬ای که دارند را به صورت حساب معادل به شکل انواع مختلفی مانند دلار، یورو، طلا و یا حتی بیت کوین در حساب خود داشته باشند. هم¬چنین کاربران می¬توانند حساب¬های متفاوتی مانند حساب معمولی، همکار و دارای حق بیمه در پرفکت مانیداشته باشند که به صورت شخصی و تجاری شناخته خواهند شد.

اگر با این توضیحات شما نیز به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی علاقه مند شدید، سایت سام اکسچنجر گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد. در این سایت خرید و فروش با امنیت بالا و به صورت خودکار می باشد تا کاربران با سرعت و رضایت بیشتری بتوانند خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند.

چرا پرفکت مانی؟

سیستم پرفکت مانیقابلیت¬های بسیار قابل توجهی دارد زیرا امکان استفاده در بیش از 110 کشور با 22 زبان مختلف را به کاربران سراسر دنیا ارائه می¬دهد. از طرفی، اگرچه در این سیستم تمامی تراکنش¬های مالی با ارزهای معتبر دنیا انجام می¬شوند، محدودیت مشخصی در انتخاب پول قابل مبادله در آن وجود دارد. البته هزینه¬ی کارمزد بسیار پایین در این پلتفرم، که تنها 0.5 درصد است، و میزان بهره¬ی قابل قبول آن که حدود 4 درصد از تمام بودجه¬ی باقیمانده در حساب شخصی است، به محبوبیت آن میان کاربران افزوده است. لازم به ذکر است که برداشت پول از حساب شخصی در این سیستم در تمامی دفاتر صرافی صورت می¬گیرد ولی کاربران باید توجه نمایند که تمامی تراکنش¬های آن غیرقابل برگشت هستند.

از جمله قابل توجه¬ترین ویژگی¬های پرفکت مانیاین است که به کاربران این فرصت را می¬دهد که به جای استفاده از روش انتقال پول به صورت وجه و از طریق ووچرز، از کدهای الکترونیکی در جهت انتقال وجه اقدام کنند زیرا استفاده از روش سرعت بسیار بالایی داشته و نیازی به گذراندن روش¬ها و تاییدیه¬های روش قبلی را ندارد. این روش که به ووچرالکترونیکی معروف است، تنها با داشتن حداقل مقدار مشخصی پول در حساب شخصی فعال می¬شود و تنها با پردازش تعدادی کد، معاملات قابل انجام هستند.

در واقع با استفاده از سیستم پرفکت مانیمی¬توان هرنوع ارزی را به ووچرالکترونیکی و یا برعکس تبدیل کرد و حتی بیت کوین نیز استخراج نمود. از طرفی، این سیستم، محدودیت خرید بیت کوین در حساب PayPal را نیز ندارد و به سرعت و سهولت انجام می¬شود. اگر شما نیز به دنبال سایت مناسبی برای خرید پرفکت مانی هستید که قیمت های رقابتی ارائه می دهد، باز هم سام اکسچنجر گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد.

امنیت پرفکت مانی

پلتفرم پرفکت مانیاز امنیت بالایی برخوردار است زیرا ورود به حساب کاربری با ارسال کد تاییدیه به تلفن همراه کاربر صورت می¬گیرد. هم¬چنین، برای انجام تمامی تراکنش¬ها و انتقال پول از رمز عبور مشخصی که به شخص داده شده، استفاده می¬شود. از طرفی امکان تبادل پول بدون پرداخت حق کمیسیون نیز با ارائه 6 حساب به سایت و انتقال از حساب فرعی به اصلی امکان¬پذیر است.

در واقع، این روش از امنیت بالایی برخوردار است و اعتبار آن دائمی می¬باشد و تنها با داشتن کد امنیتی مشخصی قابل دسترس در تمامی کشورهاست. از طرفی، امنیت حساب کاربری تا زمانی که اطلاعات شخصی افراد در اختیار سایرین قرار نگیرد کاملا تامین شده است و تنظیمات آن نیز به صورتی است که متناسب با نیاز هر شخص به آسانی قابل تغییر می¬باشد.

تبدیل به سایر ارزها

تبدیل ووچر پرفکت مانی به سایر ارزهای رایج مانند دلار و یورو و یا ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، Payeer و یا ارزهای فیات دیجیتال آمریکا و اروپا به راحتی انجام می¬شود. لازم به ذکر است که انجام این عملیات در صرافی¬ها و با کمیسیون¬های 0.5 تا 4 درصد صورت می گیرد. سام اکسچنجر در این زمینه نیز کمترین کارمزد را دریافت می کند. با مراجعه به این سایت، پس از ثبتنام و احراز هویت می توانید قیمت های رقابتی و کمسیون اندک را خودتان مشاهده کنید.

نتیجه ¬گیری

با توجه به توضیحات ، به نظر می¬رسد استفاده از سایت سام اکسچنجر پیشنهاد مناسبی برای کابران باشد. زیرا این سایت به کاربران این امکان را می¬دهد تا با بهره¬گیری از تجربیات کارشناسان بسیار حرفه¬ای، گام بلندی در جهت تحقق اهداف و معاملات مالی خود بردارند. درواقع این سایت مکانی امن و پرسرعت برای خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است.. از طرفی، استفاده از این سیستم بر روی دستگاه¬های موبایل، نقش مهمی در تسهیل انجام معاملات با تعداد نامحدود ایفا می¬کند.